Stefanie Anding hovedinnleder 22. april
I forbindelse med Servicekonferansen i Oslo torsdag 22. april, har vi vært så heldig å få Stefanie Anding fra MCA (Master Connection Associates) til å holde hovedforedraget, som hun kaller «A Look Behind the Curtain», der hun tar for seg hva virkelig førsteklasses kundebehandling handler om.
– Vellykkede foretak jobber ikke på slump når de skal levere førsteklasses kundebehandling. Om du går disse foretakene nærmere etter i sømmene, vil du oppdage at de arbeider metodisk for å sikre det høye servicenivået gjennom hele organisasjonen, forteller hun.
Master Connection Associates (MCA) er et globalt anerkjent utviklingsselskap, som har jobbet for hundrevis av merkevarer, og bistått dem med utforming og integrering av kundebehandlings-filosofier og -prosesser.
En kikk «bak gardinen»
I løpet av sesjonen sin den 22. april, kommer Stefanie Anding til å beskrive hva virkelig førsteklasses kundebehandling dreier seg om.
– Jeg kommer til å ta tilhørerne med «bak gardinen» hos noen av de store, verdensomspennende aktørene, som BP, Ritz-Carlton-hotellene og Barclays Corporate Bank, og skal prøve å beskrive serviceprosessene de implementerte, og gi eksempler på hvordan de håndterer kunder og ansatte for å bli ledende i sine respektive markedssegmenter, sier hun.
På slutten av sesjonen får tilhørerne vite mer om hvordan de selv kan innlemme lignende prosesser i egen virksomhet, som i sin tur kan bidra til å øke servicenivået – og øke kundelojaliteten.
Master Connection Associates (MCA) er en ledende coach- og konsulentselskap innen service, salg og lederskap. Stefanie Anding er en motiverende tilrettelegger og taler, som er kjent for å gi egne workshops et unikt og dynamisk perspektiv. Med tolv års salgs- og ledererfaring, har hun opparbeidet en egen evne til å inspirere andre til å utnytte sin egen styrke på arbeidsplassen, for derigjennom å oppnå konkurransefortrinn i dagens globale økonomi.
Internasjonal erfaring
Hun har bodd i Belgia, Tyskland, Senegal, USA og Panama, og snakker engelsk, tysk, fransk og spansk. Med sin internasjonale bakgrunn evner hun å gi et unikt perspektiv på lokale skikker og tradisjoner, og betydningen av samarbeid for å oppnå suksess i forskjellige næringslivskulturer.
Før hun begynte i MCA, arbeidet Stefanie i Four Seasons Hotels and Resorts i Palm Beach og Philadelphia, Ritz-Carlton i Palm Beach, og i historiske Westin St. Francis, såvel som Marriott Moscone Center i San Francisco. Hun bor for tiden i Palm Beach, Florida, der hun for tiden deltar i Executive MBA-programmet ved Florida International University i Miami.
Informasjonssiden om Servicekonferansen er nå oppdatert med de seneste opplysningene.
Les mer om Årets Unge Hotelier og Årets Unge Leder i Reisebransjen her.
For nominering av kandidater, gå til denne siden.
Foto: Stefanie Anding, MCA (Master Connection Associates)